Jessica Lilly Kristina Rinkehag Oppmark♥

Folk säger att änglar bara finns i himlen,
men jag börjar seriöst tvivla på det. 

Du är underbar,
du är söt.
du får mitt liv att rulla på,
du gör mej alltid glad.

När du är med mej är jag alltid glad!

Du kommer alltid kunna lita på mej,
om du är ledsen kommer jag
gå genom eld och vatten för att trösta dej!

Att ha en sån vän som dej är en dröm,
visst har vi haft våra tuffa dagar
men det har löst sej, och fört varandra närmare.

Jessica, vad som än händer lovar jag dej
att jag alltid kommer finnas för dej!
Kommer aldrig ens tänka tanken på att svika dej.
För ett liv utan dej, är seriöst en mardröm,
av det värsta slaget!

JAG ÄLSKAR DEJ, NU&FÖRALLTID!♥


Kommentarer
Postat av: EMMI - modeblogg

Vill du tjäna snabba och lätta pengar på din blogg eller hemsida? Titta in på denna länken för att få reda på mer och bli medlem idag! http://fashiontwisted.blogg.se/2011/march/utkast-mars-16-2011.html#comment

Du behöver inte vara 18 för att bli medlem och det är en skandinavisk sida!



Störs du av reklam så ber jag om ursäkt! Ha en bra dag! ♥

2011-03-20 @ 18:06:56
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera elr dö;o

Vad heter du sötnos?:
Ska vi komma ihåg dej?;)

msn?(syns ba för oss)

Har du en blogg?(a

Vad har du på hjärtat(a)

Trackback
RSS 2.0