Vad för rubrik??

Men shänna bloggen ;)

Nu har jah precis fixat mej sminkat mej fixat håret m.m !
Så jah har sov morgon idag o börjar 10 så jah bloggar innan skolan:)
Sitter o lyssnar på musik o chillar !!

Vad händer idag??
Själv ska man ha dans efter skolan ;)

Visst e Amanda för söt ;ooo
Jätte gulligt blogg inlägg :)
de gör inge att du bytte header :P

Ni vet juh redan att jah e tsm md Jesper så behöver nt skriva de :)

Så klart så har jah md en låt i detta inlägg med de e juh ett måste lr??? ;)
Jamie foxx-Fall for your type ft. drake !
den e grym ;)

Igår red jah sötisen Missy :D
Efter de åkte jah te juta o red lektion på Ice !

De gick jätte bra på båda ;)

Missy♥

Kommentarer
Postat av: rebecka

hej, aso jag vill bara säga jag rider själv

&tkr att din ponny är jätte söt & så

men jag undrar har dem bättre underlag på juta nu?

för jag rider på grevagården, eller mina päron & jag bodde där innan,

men för jag bara undrar(a)

2011-03-17 @ 16:03:57
URL: http://b-eckah.bloggplatsen.se

Kommentera elr dö;o

Vad heter du sötnos?:
Ska vi komma ihåg dej?;)

msn?(syns ba för oss)

Har du en blogg?(a

Vad har du på hjärtat(a)

Trackback
RSS 2.0